Automatizovaný reporting

Automatizovaný reporting je proces, při kterém se propojí vstupní data s business intelligence a následně se automatizuje celý proces reportování. Díky tomu je zajištěna aktualizace dat v reálném čase a následné automatické vytváření reportů nebo interaktivních dashboardů bez manuálního zásahu. Díky nim budete mít přehled o všech aktuálních datech a důležitých ukazatelích snadno a rychle.

Pro tvorbu automatizovaných reportů používáme Looker Studio, které nám umožňuje připojit vstupní data a vytvořit přehledné a interaktivní dashboardy na míru. Data pro dashboard lze získat z různých zdrojů. Nejčastěji pracujeme s daty z Google Analytics 4, Search Console, Google Tabulek nebo Skliku. Z Looker Studia se potom dá i automatizovat pravidelné odesílání reportů na zadané e-mailové adresy.

Automatizované reporty lze využít pro různé účely, například pro porovnání výsledků PPC kampaní se SEO, prezentaci analýz klíčových slov, přehledy PPC kampaní, statistiky ze sociálních sítí, prezentování dat z interních systémů apod.

 

Rádi pro vás připravíme report na míru, který bude plně odpovídat vašim potřebám. Využijte naše služby a získejte vizuálně poutavý dashboard s grafy a tabulkami, které vám poskytnou přehled o vašich datech a umožní vám je snadno porovnávat. S Looker Studiem získáte nejen intuitivní filtrování, ale také mnoho dalších funkcí na míru vašim specifickým požadavkům.

Dashboard na míru

Statistiky a přehledy

Upozornění a notifikace

Nečekáte na ruční doplnění

Díky automatizovanému reportingu budete mít neustálý přehled o vašich aktuálních datech, sníží se chybovost daná lidským faktorem a ušetřený čas můžete využít na vylepšování vašeho podnikání.

UŠETŘETE ČAS A MĚJTE DATA V REÁLNÉM ČASE

Pojďme společně vytvořit vaše automatizované reporty

Rádi s vámi zkonzultujeme vaše potřeby a navrhneme řešení na míru.

Automatizací se zabýváme od roku 2017 a za tu dobu jsme sestavili kolem 150 dashboardů.