Automatizovaný reporting
Automatizovaný reporting je proces, při kterém se propojí vstupní data s business intelligence a následně se automatizuje celý proces reportování. Díky tomu je zajištěna aktualizace dat v reálném čase a následné automatické vytváření reportů nebo interaktivních dashboardů bez manuálního zásahu. Díky nim budete mít přehled o všech aktuálních datech a důležitých ukazatelích snadno a rychle.
Pro tvorbu automatizovaných reportů používáme Looker Studio, které nám umožňuje připojit vstupní data a vytvořit přehledné a interaktivní dashboardy na míru. Data pro dashboard lze získat z různých zdrojů. Nejčastěji pracujeme s daty z Google Analytics 4, Search Console, Google Tabulek nebo Skliku. Z Looker Studia se potom dá i automatizovat pravidelné odesílání reportů na zadané e-mailové adresy.
Automatizované reporty lze využít pro různé účely, například pro porovnání výsledků PPC kampaní se SEO, prezentaci analýz klíčových slov, přehledy PPC kampaní, statistiky ze sociálních sítí, prezentování dat z interních systémů apod.
Rádi pro vás připravíme report na míru, který bude plně odpovídat vašim potřebám. Využijte naše služby a získejte vizuálně poutavý dashboard s grafy a tabulkami, které vám poskytnou přehled o vašich datech a umožní vám je snadno porovnávat. S Looker Studiem získáte nejen intuitivní filtrování, ale také mnoho dalších funkcí na míru vašim specifickým požadavkům.
Dashboard na míru
Statistiky a přehledy
Upozornění a notifikace
Nečekáte na ruční doplnění
Díky automatizovanému reportingu budete mít neustálý přehled o vašich aktuálních datech, sníží se chybovost daná lidským faktorem a ušetřený čas můžete využít na vylepšování vašeho podnikání.