Email marketing
Newsletter pomocí hromadné mailové rozesílky informuje stálé, ale i potencionální zákazníky o vámi nabízených produktech, službách, slevách, akcích nebo novinkách.
Co je klíčové pro email marketing a jaké jsou jeho výhody?
Databáze kontaktů
Mailing se neobejde bez pravidelně aktualizované databáze kontaktů, které se shromažďují na základě odeslaného e-mailu, vyplněného dotazníku, kontaktního formuláře, odeslané objednávky apod.
Měření vybraných parametrů
Do rozesílaných e-mailů se umísťuje měřící kód, který pomůže vyhodnotit úspěšnost e-mailové kampaně. Připojením na analytické programy lze sledovat návštěvnost i konverze jako například vyplnění kontaktního formuláře, dotazníku či objednání produktů.
Výhody
Přesné zacílení na uživatele, kteří přišli s vaší firmou do kontaktu a získávání dlouhodobých zákazníků.
Minimální náklady na rozesílání a distribuci newsletteru.
Odlišení od konkurence pomocí originální grafiky newsletteru vytvořené na míru, což v konečném důsledku přispívá k budování vaší značky (brandu).
GDPR
Nutnost GDPR, tedy souhlasu příjemce e-mailu se zasíláním newsletteru. Zároveň by měl e-mail obsahovat odkaz, přes který se příjemce odhlásí od zasílání.
Pomůžeme vám s budováním databáze kontaktů a se správou mailingové databáze. Poté vybereme vhodnou strategii obsahu newsletteru. Následně přijde na řadu copywriting, textová editace newsletteru a jeho grafická podoba. Na konec naplánujeme automatické rozeslání newsletteru v ideální den a čas. Pomocí analytického programu vyhodnotíme úspěšnost mailových rozesílek.
1
Posílejte alespoň jeden newsletter měsíčně.
40
let tu s námi email marketing je.
50%
uživatelů otevírá maily na mobilu.
94%
úspěšnost grafických mailů.
POMŮŽEME VÁM S EMAIL MARKETINGEM
Napište nám více o vašem projektu
Rádi pro vás budeme pravidelně email marketing zajišťovat