GEO

Generative engine optimization je proces optimalizace obsahu speciálně pro generativní AI platformy. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na optimalizaci pro klasické vyhledávače (Seznam, Google), GEO se soustředí na zlepšení viditelnosti vašeho obsahu v AI-driven vyhledávačích, jako jsou ChatGPT, Perplexity, Gemini, Copilot a Google AI Overviews. To zahrnuje tvorbu kvalitního, kontextově relevantního a snadno srozumitelného obsahu, který AI platformy upřednostňují ve svých odpovědích.

Není to již hudba vzdálené budoucnosti! U několika klientů již nyní zaznamenáváme značnou část zákazníků, kteří nakupují z přicházejících AI platforem. Chcete získávat zákazníky z AI-driven vyhledávačů? Pak by vás mělo GEO rozhodně zajímat.

Trend vyhledávání se mění

Budeme se snažit, abychom společně objevili tu nejvhodnější strategii, která vám zajistí zobrazování mezi generativními výsledky vyhledávání.

Sladíme SEO a GEO

SEO se věnujeme přes 15 let a protože se SEO a GEO v mnoha oblastech prolínají, jsme schopni pro vás vytvořit strategie, které snoubí vše potřebné pro obě oblasti. Je potřeba nastavit jasnou a přesně definovanou strategii! Pomůžeme vám také s copywritingem.

Obsah zviditelníme pro AI

Zajistíme, aby byl obsah vašeho webu kvalitní pro generativní AI učení. Budeme tvořit kvalitní a relevantní obsah a propojíme vaše stránky s dalšími oborově příbuznými weby.

25%

Na začátku roku 2026 je odhad přechodu 25% vyhledávání z Google do generativního vyhledávání.

9

ChatGPT bylo v únoru 2025 už 9. nejnavštěvovanější stránkou na světě.

8:24

Každý uživatel stráví na ChatGPT v průměru 8 minut a 24 sekund.

30 - 44

ChatGPT používají nejčastěji lidé ve věku 30 - 44.

Pro koho je GEO určeno?

Tato služba je určena pro všechny, kteří chtějí být vidět ve výsledcích vyhledávání generovaných AI. Firmy, jednotlivci i organizace usilující o lepší viditelnost v AI-driven vyhledávačích. E-shopy a online platformy, chtějící zvýšit organickou návštěvnost a prodeje. Další informace si přečtěte v našem slovníku pojmů.

Pravidelný automatizovaný reporting

Umíme pro vás připravit pravidelný report realizovaných aktivit a výsledků v GEO. Data pro reporting využíváme nejen ze SEO nástrojů, ale také z Google Analytics 4.

 

Při přípravě této služby jsme čerpali z několika zdrojů, např. ze Semrush nebo z ExplodingTopics.

ZÍSKEJTE VÍCE NÁVŠTĚVNOSTI A KONVERZÍ

Pojďte pracovat na generative engine optimization s námi

Rádi vám pomůžeme a staneme se partnerem ve vašem podnikání

V SEO se pohybujeme přes 15 let, za tu dobu máme mnoho zkušeností, které využijeme v GEO i pro váš projekt.