Rozhovor s Denisou Soudkovou (Henzlovou)

Denisa Soudková je naše bývalá kolegyně, která už deset let drandí světem marketingu. V Jirkontu začínala v roce 2013. Kam jí od té doby vítr zavál?

Co tě přivedlo k Jirkontu?

V Jirkontu pracovala moje starší ségra a tuším, že když odcházela, doporučila místo sebe mě. Pro mě to byla velká příležitost pracovat v oboru, kterému jsem se chtěla do budoucna věnovat. Bylo to tenkrát ještě v době, kdy jsem studovala na střední škole a kromě této příležitosti jsem ocenila i časovou flexibilitu

Co bylo tvou náplní práce tehdy a co teď?

Nejvíce jsem se asi věnovala copywritingu, ale dostala jsem například i příležitost vyzkoušet si správu sociálních sítí, čímž jsem se po odchodu ještě několik let živila. Dnes pracuju jako manažerka marketingové komunikace v Alze, takže i když se můj záběr trochu změnil, stále se držím marketingu.

Na co nejradši vzpomínáš z doby práce v Jirkontu?

Obrátila bych to na mou nejsilnější vzpomínku a ta se týká nahrávání videa na blog. Myslím, že šlo o úvodní video, kde jsem se měla v podstatě jen představit, ale bylo to pro mě tak těžké, že jste pak raději všichni odešli z kanceláře a nechali mě tam zkoušet nahrávat samotnou. Jak dopadl výstup už si nepamatuju, ale rozhodně jsem věděla, že tudy moje cesta nepovede.  

Co Ti Jirkont dal a vzal?

Nevzal mi vůbec nic. Naopak. Dal mi i jako velmi mladé a nezkušené možnost pracovat v oboru a vyzkoušet si spoustu věcí.

V které firmě ses toho naučila nejvíc?

Na tuto otázku asi nedokážu odpovědět. Někde jsem se dostala do toho nejmenšího detailu konkrétní problematiky a v některých firmách jsem získávala sice povrchnější znalosti, ale na druhou stranu zase v širším záběru. Ani jedno nehodnotím jako lepší. Věřím, že mě dále posouvá každé zaměstnání. 

Co tě na tvé práci baví nejvíc?

Baví mě být u toho, jak se z malé myšlenky stane velká kampaň, baví mě hledat nové cesty k oslovení zákazníků, vyhodnocovat jejich úspěšnost a na základě těchto poznatků upravovat komunikaci do dokonalosti. 

V čem se cítíš nejsilnější?

Mojí silnou stránkou je procesní řízení. Dokážu vytvořit plán, který vede k definovanému cíli a zajistit, aby se všechno stalo včas a v požadované kvalitě. A jak to jde uplatnit v marketingu? Díky tomu vznikají úspěšné kampaně 🙂 .

Kterým směrem by ses chtěla dále ubírat?

Nikdy jsem si ,,nelajnovala” budoucnost. Když ke mě přijde nějaká zajímavá příležitost, vezmu ji a to mě posouvá dál a dál. Zatím jsem nikdy nelitovala. Pro mě je výhrou už to, že můžu dělat to, co mě baví.

Jak bys popsala svou cestu od začátků v Jirkontu až do dnes?

Jirkont mi otevřel dveře do světa marketingu. Díky této zkušenosti jsem si byla schopná po přestěhování do Prahy, hned v prvním ročníku na vysoké škole, najít pozici specialisty na sociální sítě v bance. Tam jsem dál rozvíjela své znalosti a později se vydala se správou sociálních sítí na volnou nohu. Mezitím jsem vystudovala bakaláře na Vysoké škole ekonomické v Praze a magistra na Univerzitě Tomáše Bati v oboru marketingové komunikace a střihla si ještě praxi v HR marketingu. Když mi vypadl velký klient a nevěděla jsem, co dál, přišla ke mě nabídka nakouknout pod pokličku e-mail marketingu. Tak jsem se stala zase klasickým zaměstnancem ve fashion firmě a později mě další náhoda přivedla do současné firmy a postupně i do současné pozice. Abych to teda shrnula, těch zhruba 10 let bylo plných nabírání nových zkušeností, ale tak to tuším bude vždycky. A to je přesně to, co mám na mé práci ráda. Nikdy není stereotypní.

Máš nějaký trik, který bys doporučila ostatním?

Začít pracovat co nejdříve 🙂 .

Píšeme od roku 2012

Na náš firemní blog píšeme články ze světa internetového marketingu. Dělíme se o zkušenosti, které získáváme při práci nebo o poznatky z konferencí. Budeme moc rádi, když si naše články přečtete, zareagujete v diskusi nebo nám pošlete e-mail.

Rádi pomůžeme

Chcete se nás na něco zeptat? Klidně nám napište nebo zavolejte.

Přečtěte si další články
Komentáře

Okomentujte článek