SEO

SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je obor online marketingu, jehož hlavním cílem je získat viditelnost v internetových vyhledávačích na klíčová slova, která jsou pro daný web co nejvíce relevantní. Následně je důležité z výsledků ve vyhledávačích přivést lidi na webové stránky a proměnit získanou návštěvnost v konverze.

Pokud chcete pro viditelnost vašeho webu v organickém hledání udělat maximum, doporučujeme se zaměřit na analýzu klíčových slov, strategii obsahu, technickou oblast webu a zpětné odkazy.

První místa nezaručíme

Budeme se snažit, abychom společně objevili ta nejvhodnější klíčová slova a získali pro ně co nejlepší umístění mezi výsledky hledání. Našim cílem je dostat vás na první stranu.

Obsah vašeho webu

Pokud na vašem webu nebude žádná zmínka o klíčových slovech, díky kterým chcete být ve vyhledávání dohledatelní, lidé k vám na web nepřijdou. Postaráme se o strategii obsahu a pomůžeme i s copywritingem.

Stávající nebo nový obsah zviditelníme

Zajistíme vám, aby se na správných místech mluvilo o vašich produktech nebo službách. Propojíme vaše webové stránky s dalšími a hlavně oborově příbuznými weby.

V dnešním světě se obracíme na Google a další vyhledávače, abychom našli odpovědi na téměř všechny naše otázky. Není tedy divu, že každá firma chce, aby právě její informace byly ve vyhledávači k nalezení na prvních místech. Čím výše odkaz na váš web bude, tím bude i větší pravděpodobnost, že na něj hledající klikne. U projektů také řešíme podobu výsledků vyhledávání a máme ověřené, že například z páté pozice je možné přivést větší návštěvnost než z pozice první.

A proto je vhodné mít SEO strategii. Přirozené vyhledávání je nejefektivnějším způsobem propagace a zároveň je levnější než placená PPC reklama. Při práci nám pomáhají nástroje jako Collabim, Ahrefs, Screaming Frog, Marketing Miner, OpenRefine a další. Tyto nástroje nám při správě SEO aktivit u projektů pomáhají zpracovávat velké množství dat. Zároveň šetří čas a dokáží nás rychle upozornit na případné problémy.

85%

Google má 85 % podíl na celosvětovém vyhledávání

53%

návštěvnost webových stránek pochází z organického vyhledávání

58%

vyhledávání v Google skrze mobilní zařízení

50%

objevení nové značky zákazníky prostřednictvím vyhledávání na mobilu

SEO ovlivní obchodní výsledky

Jedním z nejdůležitějších prvků v SEO jsou cílové stránky, na kterých musí být umístěna klíčová slova. Náš tým dokáže určit nejlepší strategii pro všechny vaše aktivity v SEO s cílem zvýšit organickou návštěvnost, která ovlivní obchodní výsledky vašeho webu.

Pravidelný automatizovaný reporting

Umíme pro vás připravit pravidelný report realizovaných aktivit a výsledků v SEO. Data pro reporting využíváme nejen ze SEO nástrojů, ale také z Google Analytics nebo Search Console.

ZÍSKEJTE VÍCE NÁVŠTĚVNOSTI A KONVERZÍ

Pojďte pracovat na zlepšení SEO vašeho webu s námi

Rádi vám pomůžeme a staneme se partnerem ve vašem podnikání

V SEO se pohybujeme 12 let, za tu dobu máme mnoho zkušeností, které využijeme i pro váš projekt.