Školení
Naše aktuální nabídka školení z online marketingu
Školení Google Analytics 4 s posíláním dat do BigQuery a následnou prezentací v Looker Studiu
Na školení se dozvíte o novinkách, které v Google Analytics 4 jsou. Celé školení bude praktické plné materiálů a konkrétních příkladů, které ihned budete moci využít. Řekneme si proč má smysl posílat data do BigQuery a jak je prezentovat v Looker Studiu (dříve Google Data Studio).
Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně
Školení SEO pro začátečníky
Na školení se dozvíte, co to SEO je a k čemu může být vám a vašim webovým stránkám užitečné. Zjistíte, jaké jsou nejčastější chyby a SEO mýty. Po školení budete schopní provést na svém webu první změny.
Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně
Školení internetového marketingu
Naučíte se základy internetového marketingu a získáte přehled o možnostech propagace vaší webové prezentace na internetu.
Datum: otevřený termín
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně
Přednášky pro školy
Dozvíte se o základech online marketingu a podnikání. Téma můžeme konkretizovat dle vašich požadavků a znalostí studentů.
Datum: otevřený termín
Místo: u vás ve škole
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: zdarma
Individuální školení sociálních sítí
Školení připravujeme převážně na míru pro potřeby školeného týmu. Řešíme sociální směrem k zákazníkům nebo třeba i interně pro potřeby firemní komunikace.
Datum: otevřený termín
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Ondřej Hink
Cena: individuálně
Školení umělé inteligence (AI)
Na školení budeme mluvit o dostupných nástrojích AI a jak je využít pro zvýšení efektivity vaší práce.
Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Michala Forstová
Cena: individuálně
Reference na naše školení
Reference od našich klientů jsou pro nás velmi cenné a povzbuzující. Rádi bychom se s vámi podělili o několik zpětných vazeb, které jsme od našich spokojených klientů získali na naše školení.
Byla jsem velmi spokojená se školením, protože obsahovalo praktické ukázky a tipy, které byly přizpůsobené naší společnosti. Obecná školení jsou málo užitečná, ale vy jste se zaměřili na specifika našeho klienta, což je velmi ceněné. Ocenila jsem také váš osobní a milý přístup. Nejvíce mi prospěla praktická část, kde jsme mohli společně projít nastavování skupiny a diskutovat o různých variantách. Dámy, které nás vedly, byly velmi milé a příjemné. Děkuji vám moc za toto školení.
Kateřina Vogel / Specialist HR/ER/Internal Communication TOYOTA MOTOR MANUFACTURING CZECH REPUBLIC s.r.o.
~
Školení nám odpovědělo na všechny otázky, které jsme měli, a pomohlo nám správně nasměrovat další interní komunikační kanál. Jsme velmi spokojeni s praktickými ukázkami a tipy přizpůsobenými naší společnosti. Tým se nebojí sdílet své know-how, což nás přesvědčilo o jejich profesionalitě a kvalitě služeb. Doufáme, že budeme i nadále spolupracovat.
Veronika Kazdová a Marek Duchan / TOYOTA MOTOR MANUFACTURING CZECH REPUBLIC s.r.o.
~
Jiří Krejčík pro naši firmu uskutečnil školení Google Analytics 4 s posíláním dat do BigQuery a následnou prezentací v Google Data Studiu. Uvítali jsme praktické informace, které nás, a hlavně naše klienty, určitě posunou zase o krok dopředu. Je vidět, že už se v tom Jiří nějakou dobu pohybuje a ví, co dělá, takže za mě to splnilo očekávání.
Jiří Švihálek / Projektový manažer NEXT VISION s.r.o.
~
Individuální školení sociálních sítí pro nás bylo přínosem. Hlavně jsme si utřídili informace a myšlenky. Díky prezentaci, která byla předem připravena a průběžně se doplňovala o nové informace máme základ, ke kterému se můžeme vracet. Mile nás překvapil publikační plán, jako praktický nástroj, který postupně plníme vlastními materiály.
Petra Kvízová / MEDtechnic services, s.r.o.
~
Úkol zněl jasně: Připravit workshop pro pestré publikum – od lidí, kteří o SEO nikdy neslyšeli, až po sběhlé externí copywritery, kteří si jen potřebovali ujasnit specifika SEO v naší firmě. Jirka se toho chopil se ctí, zodpovědně se připravil a měl pro každého něco. Podařilo se mu správně namíchat poměr teorie, příkladů z praxe a vlastních pokusů účastníků workshopu.
Ing. Zuzana Šenoltová / Brand Marketing Manager Lekarna.cz
~
Jirkovo školení pro mě bylo velice přínosné, protože na praktických příkladech ukazoval fungování jednotlivých marketingových oblastí. Vše bylo vysvětleno srozumitelně a případné dotazy byly Jirkou ihned zodpovězeny.
Mgr. Veronika Březinová / Online Marketing Specialist Louda Auto a.s.
~
Jirkova prezentace pro Board Kolín byla srozumitelná i pro laika. Obsahovala konkrétní doporučení, co má každý člen boardu změnit či nastavit na svých stránkách. A také jak a kde změnu provést.
Radka Stepaková / Regionální ředitelka The Alternative Board
~
Individuální školení e-mail marketingu mi vyhovovalo. Všechno, co jsem potřebovala mi pan Krejčík stručně a přesně vysvětlil. Vyhovoval mi způsob, jakým školení probíhalo, všechny věci jsem si rovnou mohla prakticky vyzkoušet, případně se hned doptala na podrobnosti.
Julie Nováčková / Office Manager StudioEmotion.cz