Google Tag Manager

Google Tag Manager (zkráceně GTM) je nástroj, který usnadňuje správu měřících kódů. GTM si můžeme představit jako centrální místo, kde můžeme spravovat všechny tagy, kódy přidané na náš web umožňující shromažďování dat, které potřebujeme pro sledování. Nástroj může spravovat přímo marketingový specialista a nepotřebuje k ruce vývojáře. Ti jsou potřeba většinou jen při prvotní implementaci nástroje.

Proč používat Google Tag Manager?

Mezi jednu z výhod tohoto nástroje patří jeho jednoduchost, ani zdaleka totiž nemusíte být programátor, abyste mohli bez problémů přidávat a upravovat sledovací kódy. GTM nám také může ušetřit čas, protože implementaci dalších tagů můžeme provádět rychle bez nutnosti jakéhokoli čekání. Sledování a analýza chování návštěvníků nám zároveň umožňuje provádět efektivní optimalizaci měření a zlepšovat výkon našeho webu.

Ve zkratce je GTM nástroj, díky němuž můžeme snadno shromažďovat cenná data, která můžeme využít k optimalizaci našeho webu.