Žádná restaurace by neměla podcenit správu sociálních sítí
- 28. 1. 2015
- Veronika Březinová
- Blog o marketingu
- restaurace, sociální sítě
Dnešní doba má svá specifika, a pokud se nacházíme zrovna v roce 2015, řadíme mezi ně například sociální sítě. Už nejsou součástí jen našeho volného času, jako tomu bylo v minulosti, ale především jsou pro různé podniky a firmy prostředkem ke zviditelnění se. Dá se s nimi efektivně pracovat a získat tak své věrné příznivce a návštěvníky.
Film Chef
Skvělou ukázkou použití sociálních sítí je film Chef, natočený v roce 2014. Jsou zde použity především dvě sociální platformy – v Americe oblíbený Twitter a také geolokační služby. Princip je velmi jednoduchý – kuchař ztratí práci v restauraci, a tak se rozhodne zúročit své schopnosti v pojízdném stánku s jídlem. Následně velmi rychle přichází k obrovské fanouškovské základně. Jeho syn totiž začne pracovat se sociálními sítěmi – fotí kuchaře při práci, místo, na kterém stánek zakotví, nebo lidi pochutnávající si na jejich jídle.
Geolokační služby celému úspěchu jen dopomohou. Lidé začnou na své účty posílat oznámení o své poloze, a rozšiřují tak povědomí o stánku i jeho kuchaři směrem ke svým kamarádům a známým.
Na filmu Chef je tedy hezky ukázáno, jakou mají tyto mediální platformy moc, pokud se s nimi efektivně pracuje. Např. když restaurace sdílí to, co jejich zákazníci normálně neuvidí – přípravu nového menu, kuchaře při práci atd.
Píšeme od roku 2012
Na náš firemní blog píšeme články ze světa internetového marketingu. Dělíme se o zkušenosti, které získáváme při práci nebo o poznatky z konferencí. Budeme moc rádi, když si naše články přečtete, zareagujete v diskusi nebo nám pošlete e-mail.